66 günlüğüz bugün 2.ay aşılarımızı olduk (verem,5li karma ve zatürre) sağlık ocagındaki ebe 3 gün yıkama aşı yerlerine temas ettirmeden silebilirsin dedi. Ama ben kızımı 40ı cıktıgından beri sabah aksam banyo ettiriyorum hem cok rahatlıyor hem aksam uykusuna geçiş rutinimizz. Bi arkadasım ertesi gün banyo yaptırmış,onun doktoru yaptıramazsın dememiş. Yaptırılmaz mı? Bilenler yazabilirse sevinirim 🌸