merve5561 ben varım canım 🤦🏼♀️ Benim kızımda 2 yaşında ve hiperaktif bir çocuk asla durmaz uykuda bile durmaz bütün odayı gezer o derece herkes uslu diye bakar ama iki saat yanında kalan olurda saç baş dağınık aç bir şekilde görürüm o derece ☺️Bir de benim bebek de var bazen kızıyorum hatta bugün artık o kadar son noktaya getirdi ki dövdüm onu kendimi çok kötü de hissettim ama ne yapayım orayı kapatsam banyoya gidiyor deterjan var kapıları açmayı öğrendi tehlikeli işler içinde sürekli arkamı iki dakika bile dönmüyorum kardeşi zorluyor ben yalnızım işe giderken babasının Peşinden gidiyor . Ağlamasın diye balkonu oyuncak alanına çevirdim oynamıyor babasının içtiği sigara küllüğünü sandalyeyi gizli getirip alıp ağzına koyuyor geri kalanlarını bahçeye atıyor kardeşine sarıyor yani ben nefes alamıyorum üç kişi duşa tuvalete oraya buraya gidiyorum uyuduğum kıyafetle dışarı çıkar oldum artık söylenecek sözüm bile yok