Şimdi okudum ve oh çektim tek benim kız böyle değil miş . Bizde de aynı sütten tıksındi 1 aydın hiç süt süt ürünleri yemiyor içmiyor , uyku aynı sizinki gibi 1 saat uyutuyorum gündüz de akşam da , bir aksi her şeye ağlıyor sinirleniyor, şimdi de korkular başladı karanlıktan parkta kaydırağa tek başına çıkmaya korkuyor şimdiye kadar hep tek çıkar dı elimden tutma derdi şimdi tam tersi. Hep büyüsün rahatlarım diye düşünürdüm tam tersi oldu şaştım, İnşAllah çabuk atlatırız bu 2 yaş sendromunu. Sizede kolay gelsin😘