Bence çok zorlamadan destekli şekilde biraz oturtmakta sakınca olmaz bir çok doktorun anlattıklarından da öyle biliyorum, zaten bebek oturtmak istemediğinde kendini aşağı kaydırıyor , bence bebekler bu konuda herşeyi çok daha iyi anlıyor be isteyip ne istemediğine kendisi karar veriyor zaten, sadece zorlamamak şartıyla yapa biliriz diye düşünüyorum