Deletedmom44 bu video faydalı olacaktır diye düşünüyorum. biz 5 ayı geçtik doktorumuzun önerisiyle mama sandalyesi kullanmaya başladık yavaştan. Tam 6. Ayda yani ek gıdada oturabiliyor olması gerekiyor bebişlerin ona göre yavaştan başlayabilirsiniz. 4,5 aylıktan beri de bebeyatmaz kullanıyoruz oturma süresini de yavaş yavaş artırıyoruz