aylas Damacana dik diyoruz sanki çocuğun başına. Yaz bebekleri çok sıkıntı terliyo kızım emerken bile efor sarfedip terliyor. Şimdi zaten hareketlenmeye de başladılar yavaş yavaş biberonu verince bazen öyle istekli içiyor ki . Yoruluyor terliyor çünkü. Ne bilim doktoru zaten ver demiş hala neyi soruyorlar bende anlamıyorum 🤷😂