Hilalsarem süt mama HERŞEYİ yiyordu dediğiniz için yazdım. Ben anne sütü verirken siz inet sütü mü verdiniz bunu da bilemem kendiniz benzetme yapıyorsunuz ve konuyu saçma yerlere getiriyorsunuz. Burada insanlar fikir alırlar birebir uygulamazlar ben öle yapıyorum. ayrıca kimseye sebep olmayın derken 3 doktor bana su verme diyorsa bende bunu yazarım buna kimse karışamaz ve kimseye asla sebep olmam. Her bebeğin doktoru vardır verin ya da vermeyin der bunu bilemem. Sizin bebeğiniz iyi beslenmesine rağmen susuz kalmış ama bende öle bir sorun olmadı süt ve mama yediği halde.. Her bebek farklıdır ben su vermeyin diyerek sebep oluyorsam belki sizde verin diyerek sebep oluyorsunuz. Ağır bir laftır bu, biz yazarız anne kendisi bilir doktoruna sorar vs.