Eslemmomy philips aventin biberon setindeki emziği kullanmıştım doğumdan çıkar çıkmaz emziği ağzına verdik hemen tuttu. Göğüs ucu gibidir diye zorlanmadım yani göğsümü de tuttu ama sonra atak vakti falandı heralde göğsümü terk ertti çok çabaladım olmadı sağarak veriyorum😕 emzikten memnunum doğduğundan beri aynı emziği kullanır