Eslemmomy elimde 3 adet emzik var hiç birini tutmuyor daha küçük olduğu için de olabilir belki sonra tutar umudum var 😃 hastaneye götürdüm hemşireler den korkutma çıkarıp veremedim 😅 bibs marka almayı düşündüm ya tutmazsa boşuna para vermeyeyim diye şimdilik bekliyorum