Siblkrdg biz ikeanın antilop modelini kullanıyoruz kızım 9 aylık. Çok da memnunum küçük hafif ayakları çıkıyor kolay taşınır. Yazlığa giderken yanımızda götürdük oraya ayrı almak zorunda kalmadık. Covid olmasa eş dost ziyaretleri yaparken bile götürürüm yanımda öyle kolay taşıması.
bide önemsiz bir ayrıntı gibi görünebilir ama tüm restoranlarda nerdeyse bu ürün var ve bebek yabancılık çekmiyor.tek sıkıntısı ayak koyma yerinin olmaması (Olmasının daha iyi olduğu söyleniyor) fakat onu da pilates bandı koyarak çözdük biz. İnstagramda bi anne de görmüştüm ama hatırlamıyorum kimdi.