sadeceanneee merhaba canım benim kızımda da aynı sorun var..hamileyken tek böbrekte çıkmıştı doktorumuz doğunca gösterin dedi doğduktan sonra kontrolleri oldu hep bi ara düşmüştü 2 gün önce gittik tekrar yükselmiş hatta diğer böbreğinde de çıkmış şuan takip altında her ay ultrason çekiliyor inşallah geçer bizde bekliyoruz 🤷🏼♀️😓