sadeceanneee bizde şuan 17 aylığız bizimde anne karnında görüldü tek bobreginde vardı 6 mm doğduktan sonra 9 oldu 10 oldu ve öyle kaldı. Bizi de nefrolojiye gönderdiler 1 yaşına kadar 3 ayda bir ultrason idrar kültürü falan test yapıldı 1 yaştan sonra 6 ayda 1 dedi. 20 mm olmadan herhangi bir tedavi gerekmiyor dendi. Hala aynı ne azalıyor ne artıyor. Bizede bir doktor pipi ucu dar dedi diğeri bir şey yok dedi. Sünnet içinde geç kaldık yaptırmadık ben istedim de olmadı , nefrolojide ki doktor bazen sünnet yapıldığında azalma olabiliyor demişti ama bilmiyorum tabi canım. Allah im yavrularımızı korusun