Gmzdgs Arzuemirhan normal doğum yaptım bende terliyorum sanırım hem lohusalık hemde hormonlardan hızlı bir şekilde eski haline dönuyo vücut süt üretimi falan terleme yapıyo
Arzuemirhan Gmzdgs nedenini bilmiyorum ama biran önce geçsin bugun muayene olucam sebebini öğrenirim belki
Gmzdgs Arzuemirhan bayağı sürüyo diye hatırlıyorum ben aralıkta dgum yaptım 2 ay surdu sanırım en az sor bakalım bizde bilgileniriz 😊😊