Emir123ali Arzuemirhan ve ben bu ay adet görüp inşallahh taktırcam kanı düşük olana takmıyorlarmış bilginize ve sprail zaten kan kaybı çok yaptığı için kilo verdiriyor
Deletedmom418 Arzuemirhan 3 ay oldu rolon ile kokuya çözüm buldum. Yoksa yıkanıyosun bi saat sonra yine aynı. Şimdi atletle dolanıyım evde 🤦🏼♀️🤣
Arzuemirhan Emir123ali kan kaybı neden yapıyor kanamamı oluyor bu konu hakkında Bi fikrim yok o nedenle soruyorum
Emir123ali Arzuemirhan canım sprail takılınca adet kanaması 10 sürüyor ilk 3 gün yoğun sonra leke leke 10 gün sürdüğü için maalesef kasızlık oluyor benim kanım 7 kadar düşmüştü ve kilom 45 olmuştu
Arzuemirhan Emir123ali yaa peki kansızlığın kilo kaybı dışında başka bi etkisi olmadımı rahatsızlanmadınızmı 7 çok düşük
Emir123ali Arzuemirhan evet belim ve bacaklarıma ağrı yaptı çok kötü olmuştum yine taktırcam ama kilo verince çıkartdırıcam
Dorukdamla Arzuemirhan 10 aydır hala aşırı terleme var ama benim tiroid yüksek çıktı ondan oluyormuş bence tahlil yaptırın.bende regl , sıcağa ,uçan kuşa bile bagliyordum😁🤭
Pinkbery Arzuemirhan olmazmı bende kışın ortasında ne terler dökerdim:) normal . Birde kilo varsA daha beter terliyor insan🙍🤦♀️
Arzuemirhan Pinkbery ne zaman geçicek pekii 😀 birde yaşadığım şehir aşırı nemli hem ter hem nem mahvediyor 😀😀