Bütçenizi bilemiyorum ama ben mağazada ilk mamas&papas ocarro modelini denemiştim. Sonrasında denediğim bütün arabalar bana oyuncak gibi geldi. Eşimi ikna edip o sırada da indirimdeydi aldık. Çok hafif bir araba değil ancak böyle bir konfor yok. Hiçbir engel, kaldırım vs hissettirmiyor çocuğa ve sürüşü de çok keyifli