Günlerdir araştırma yapıyorum. Yok bi türlü beğenemiyorum. Her şeyde bi kusur çıkıyor. Joie beğenmiştim en son. Tam içime sindi alacam derken çift yönlü olmadığını öğrendim. Bebek arabasında çift yön çok önemli bence. Bebek bana da baksın. Rüzgar filan olduğunda rahat etsin. Başka marka beğeniyorum. Koltuğu naylon çıkıyo terletiyo diyolar. Tecrübeli olanlar, bu işi araştırıp bilenker yardım edebilir mi???