Aygul Burcakmstftmr bizde ikinci aya girdik ilk günden beri geçmedi , süt damlattım şimdi iki gündür çayın demiyle siliyorum bakalım olmazsa doktora götüreceğim damla kullananlar da olmuş çünkü iki güne geçiyorsa yazık oğlum daha fazla çekmesin 🙏🤗teşekkür ederim
Aygul Destiny şapkasını takmaya özen gösteriyorum canım bir yerde okumuştum sanırım blok kısmında bebekler başından üşümeye başlıyorlarmış :)
Aygul Bisaniye evet masaj yaptım çok şükür geçti doğduğundan beri hergün ılık suyla sildim süt damlattım çay demiyle sildim ve hep giderek arttı ve şuan tamamen geçti 🤗 çok teşekkür ederim
Birprensesannesi Aygul bizde de vardı ve 5 aydır devam ediyordu masaj yap çayla pansuman yap demişti dr sonra netira damla verdi bende her gün duş aldırırken masaj yaptım gözüne her seferinde yoğun yoğun çıktı çapaklar sonra damlasını damlattım sanırım geçti artık 😊