Aygul bizde de olmus göz yaşı pınarı açılmamış demişti doktor Damla ve krem verdı bir haftada gectı ellerımı yıkayıp göz pınarına masaj yapıyırdum dairesel bir sekılde üst kat komsumun kızı 11 aylık doğdugundan beri onunda capak yapıyor onun gevmemiş bir yaşına kadar gecmenleri küçük bir operasyonla göz yaşı punarını açıyorlarmıs