Senemmm11 23zumra geçmiş olsun. Allah korumuş kötü birşey olmamış ❤️alışınca birlikte yatmaya öyle gidiyor işte ya. Bende beşiğine yatırıyordum sabah saat 6-7 gibi uyandığında yanıma alıyordum. Sonra beşiği istememeye başladı. Hep yanımızda yatıyor