Senemmm11 Meryemela72 valla ben alıyorum kokumun üstüne yatarak emziriyorum emzirirken ben uyuyakalıyorum o da emerken uyuyakalıyo öyle yatıyoruz hep değil bazen öyle oluyor genelde oturarak emziriyorum çok yorgun ve uykusuz olursam yatarak emziriyorum
ozgestar Meryemela72 doğdugundann beri 😊😊 ama geceleri artık yatakları ayırdım çünkü dönmek hareket etmek istiyo tehlike yaratabiliyor o yüzden mecbur kaldık 😔😊
Reyhanbal Meryemela72 zarar değilde tehlikeli. Uyuyakalırsan üzerine yatma ihtimalin var bide burnunun kapanma ihtimali.
23zumra Senemmm11 bende gecenin 3 de felan Uyaninca emziriyordum yatarak birgun uyumusum yatagin kosesi acikti kizim bir dustu 😔 yataktan yuregim agzima geldi ogunden sonra yerde uyumaya basladim kizimda yanimda uyuyor ama yatarak emzirmeye devam onun da hosuna gidiyor sanirim 😊
23zumra Senemmm11 evet 9 aylikti cok kotu bi geceydi ama cok sukur birsey olmadi simdi 13 aylik yerde yatiyoruz ikimizde yatagina koyunca uyaniyor yatmak istemiyor hic orda
Senemmm11 23zumra geçmiş olsun. Allah korumuş kötü birşey olmamış ❤️alışınca birlikte yatmaya öyle gidiyor işte ya. Bende beşiğine yatırıyordum sabah saat 6-7 gibi uyandığında yanıma alıyordum. Sonra beşiği istememeye başladı. Hep yanımızda yatıyor
Satgiray Meryemela72 canım yenidoğan annesiyim bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama kulak ölçümü yapan doktor bebeğini emzirirken hafif dik tut orta kulak iltihabı olmasın dedi
edavemiraduruu Meryemela72 Bende geceleri yatarak emziriyorum zaten normalde de yerde uyuyor öyle birlikte yatıyoruz uyuya kalıyoruz ikimizde tabi olabildiğince dikkat etmek gerekiyor yinede nefessiz kalmaması için
Anita Bende uzun zamandir yatarak emziriyorum düşürdüm 2 kere ama ufaktı simdi daha tedbirli gene yatarak emziriyorum 15 ayligiz artik zaten anne yani beşikte uyuyor
Nehirrrrr Gece emzirmek için uyandığımda kesinlikle yatarak emzirmem kalkar otururum. sabah babamız gidince yatarak emziririm yatak keyfi yaparız öyle :))
Misssimsek Meryemela72 unutamadığım.zaman öyle emziriyorum. Emerken uyuyor. Bende uyuyorum birlikte yatiyiruz öyle. Genelde sabah erken uyandığında öyle.uyuyiruz.
Nimesay Meryemela72 en korktuğum şey hiç cesaret edemedim başımıza bi iş gelir diye zararı yok ama tehlikeli malum yorgun uykulu oluyor insan çoğu zaman o emerken uyuyup kalırım üZerine falan diye çok korkuyorum hiç denemedim yapamam da