aralik31 yani demek istediğim aptamil şişiriyor bebekac kilo aldırmıyor vs diye birşey yok malesef benim bebeğim fazla kilolu ama bunun suçlusu marka değil evet her mama biraz fazla şilirebiliyor bebeklerimizi malesef devam sütü kullanıyorum mama diye hiç biri geçmiyor sanırım biz şuan 2 numaradayız bu hafta 3 numara olacak