aralik31 Geçende post açmıştım pek kimse yanıtlamadı kızlar devam sütüyle mama aynı şey mi kızım 8 buçuk aylık mama vermek istiyorum çoğu kişiler devam sütüyle mama aynı diorlar doğruluk payı nedir.. bu arada bebekleinize hangi mamayı veriyorsunuz☺
GamzeKeser aralik31 ben bu mama meselesinde sormal isterim illa ek gıdaya geçem bebeklerw hazır mama vermekmi gerekiyor kızım 6 aylık sabah ufak kahvaltı akşama doğru çorbasını veriyorum yani mama şartmı
Sedaahmet aralik31 ben mama hic kullanmadim canım. Her bebek farkli mamayı seviyor. Yani deneyip görmelisin. Ama vitamin olarak genelde aynı şeyler var içlerinde.
aralik31 Lidya-t kızım bu aralar birşey yemio sadece devam sütü icio aptamil aldım da pek sevmedi sanırım yarın bebelac almayı düşünüyorum
Rizeligelin aralik31 ben doğduğundan beri aptamil kullanıyorum arkadaşım bebelac kullanıyor ablamda ilk bebeğinde evolvia kullandı yanş bu tamamen bebeğinle doktorun karar vereceği bir şey bence ben kızımda evılvia kullanmak çok istedim doktorum ısrarla aptamil dedi 9 aylığız
Lidya-t aralik31 Ben çok kullanmıyorum o yüzden bir şey diyemiyeceğim. anne sütü ağırlıklı gidiyoruz biz.
bir-minik-defne aralik31 doktorumuz normal olduğunu söyledi canım. Şişirmedi yani benim kızımı. İçeriğinde şeker olmadığı için öneriliyor doktorlar tarafından.
Rizeligelin aralik31 benim kızım 9 aylık 12 kilo arkadaşımın 1 yaşında 12 kilo aptamil besleniyor ikisi de