Bebeğim 60 günlük biz de de aynı durum vardı , kakası bazen yeşil oluyordu, emdikten sonra kıvranma , ıkınma,morarma durumları .Prf.doktora götürdüm laktoz intoleransı tanısı koydu .Ve benimde süt ve süt ürünlerini yumurtayı tüketme takip et dedi.Bir haftadır tüketmiyorum bebeğimde farkı gördüm gazı olsa bile bir iki kıvranıp çıkarıyor eskisi gibi ağlama krizine girmiyor .
biogaia (sabah 8 de her gün aynı saat olması önemli)
relaktzm(öğle ve akşam beslemesinden 5-10 dakika önce 2 damla )
oceon d vit kullanıyorum.
nurse hurveys gaz damlası kullanıyordum onu bıraktım takip ettim daha rahatladı .Siz de deneyin inşallah işe yarar damlaları günlük aynı saatte kullanmak fark ettiriyor .🙏