3prenses
13 gündür yoğun bakımda ve hala makinaya bağlı inşallah tez zamanda hayırlı haberler alırsın canım çok dua edicem 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
öncelikle makinaya bağlı kalması akciğer ve kalbin daha rahat çalışması için nefes alıp vermesi düzene girince ayırıyorlar bu kadar onda korkulacak birşey yok ama dediğim gibi kızım 1 hafta makinaya bağlı kaldı hala da kalabilirdi ama dr lar kendi uyandırıp o şekilde tedaviye devam ettiler o şekilde düzeldi….