3prenses seni çok çok iyi anlıyorum canım bunların hepsi normal ve olan şeyler hiç moralin bozulmasın kızımın kalbi ameliyatta 2 kere durdu ama rabbim onu bize bağışladı
ameliyattan cıktı yoğun bakıma alındı kalbi düzgün çalışmadı sürekli nabzı düşüyordu sonrasında makinaya bağlayıp uyuttular bi yandan onun için böyle olması iyi acısı hafifliyor emin ol
1 hafta yoğun bakım sonrası odaya çıkardılar
15 günde öyle kaldık ev bakımına gelirsek ben kızımın olduğu odada halı vs onları kaldırdım çünkü mikrop kapmasın diye maske vs taktım hep
ilaçlar var onlar çok önemli düzenli kullanılması gerek kalbin düzenli çalışması için
sürekli yatması gerek duş aldırırken çok çok ılık su olması gerek sabun vs kullanılmayacak yataktan kaldırırken iki elini önde birleştirip tam sırtından destek vererek kaldırılması gerek zorlanmaması gerek çünkü göğüs kafesi kırık onun iyileşmesi baya uzun sürüyor 3 ay felan o çok çok önemli yoksa tekrar ameliyat gerekiyor canım kızım a hala dikkat etmeye çalışıyorum bu çarsamba belli olacak bakalım
yani diyeceğim şu sakın kendini üzme olması gerekenler bunlar makinaya bağlı kalması normal
bizimki odaya çıktığında acayip neşeli geldi o kadar iyiydi aktifdi sanki hiç ameliyat olmamış gibi bu arada hangi hastane de yatıyor