merveeminaaa tesekkur ederim 😌
Merve08 bende aynen. Sorarsak buraya yazalım mi o zaman siz yada ben:)
Kutay09 aynen çok iyi olur 🥰
Woody tabi inşallah olumlu sonuç alırız yazarım bende ☺️