Kutay09 canım sallamayı bıraktıktan sonra neler yaptıklarını bilmiyorum ama zaten 2 3 gün oldu 4.aya geçeli her bebek farklı oldugu için ne yaptıysa bebeğe göre yapılmıştır . Hayır sallanma bırakma aşamasında hiç ağlamamış çünkü konusurken bu kadar basitmiş madem ben aylardır niye eziyet çekmişim dedi. En pazar günü konuştuk çok güzel gidiyor böyle bile kalabilirim dedi 😂