milasmommy of offf tam bu nedenle sinir oluyorum burada birbirine katı diyet ya da süt ürünleri diyeti önerenlere. 40 posta yazmışımdır yapmayın etmeyin diye. Tecrübesiz annelik fena bir durum. Yeter ki bebeğime çare olsun diye apar topar atlıyor insan, kendi kendilerine diyete başlıyorlar.
çok geçmiş olsun. 3 yaşından önce testler yanlış sonuç verebildiği için doktorlarumuz bize test önermedi, deneme yanılma ile bulmaya çalışıyoruz. Ek gıdada süreç biraz karın agrılı oluyor. İnşallah boşuna diyet yapmışsınızdır da bebeğinizde bişey çıkmaz. 🙏🏻☺️🌸