Merhaba 2.5 aylıkken süt alerjisi tanısı konuldu. İlk etapta 15-20 gün kadar yumurta/tavuk daha sonrada 4-5 hafta boyunca süt diyeti yaptım. Post açmıştım sütüm azalmıştı diyetten dolayı. Bugün kaka testi için tekrar kontrole gittik ve ne duyalım. Bu çoçuğun alerjisi yok! Tekrar deri ve kan testi yapıldı negatif çıktı. Kala testi henüz çıkmadı. Boşu boşunamı diyet yaptım bunca zaman sütüm azaldı. Kızıma eziyet ettim resmen. En kötüsü alerji var diye rota yı bile yaptırmadılar bize. Şimdide zamanı geçti yapılmaz dediler. Çok sinirliyim çok. Ben yandım sizler yanmayın anneler. 2-3 ayrı hastane doktora gidin 😭😭😭