EP- Aysen58 aşı bulunmazsa böyle düşünüyorum , İspanyol gribi gibi olabilir mutasyona uğrayarak 2 yılda son bulmuş ama çok büyük kayıplarla , bizim süreç keşke çok kısa sürse özgürlüğü çoook özledim , bebeğimle evde yaşamaktan yoruldum 😢
Aysen58 EP- evet daha az süreç oldu ama bence maddi manevi kayıp çok oldu daha 6 aylık bir süreç geçirdik ve çok sıkıldık insallah uzun sürmez güzel mutluluklar yaşarız
Aslancikk Aysen58 çok doğru inaninki etrafımda bu salgindan dolayı işyerini kapatan işçi cikaranlari görüyorum çok üzülüyorum 😔
yesilgozlumm Aysen58 aşı bulunana kadar rahat yok 😔 rabbim sağlık versin herkese inşallah biter tabi… bugün bir haber okudum , koronadan kimse ölmez verilen ağır kortizonlar sizi öldürür ağır hasta yapar diyordu evde atlatın C vitamini alın diyordu ne kadar doğru bilinmez 🤕 O kadar bunaldım kiiiiiii eski günleri çok özledim be
Mickeylover Aysen58 valla ben bıktım psikolojik olarak çöktüm. Umudumu kaybettim. Bir daha arkadaş ve akrabalarımı göremeyecekmişim gibi geliyor😞😪😭😭😭 Allah kurtarsın bizi bu illetten!
Sasah1441 Aysen58 az önce okudum Pfizer ilaç firması ( ki dünyanın en büyük ilaç şirketlerinden) aşı üretimi yapıyormuş 🤲🏻🤲🏻 40 bin kişide deneniyormuş etkili olursa aşı dağıtıma hazırmış…. Çok umut vaadedici değil mi ☺️🌺
Sasah1441 Aysen58 tabiki Amerika 🤦🏻♀️ Türkiye kendi aşısını üretti diyorlar ama 🤷🏻♀️deneme aşamasındaymış o da ne kadar doğru bilmiyorum..