Aysen58 Merhaba arkadaşlar seneye inşallah korona biter ve maskesiz herzamanki gibi yaşantımıza devam ederiz. Bu süreçte çok zor durumda olan insanlar oldu maddi manevi anlamda kimileri en sevdiklerini kaybetti kimileri işini kaybetti bu konuda biraz hassasım sanırım sıkıldık iyice sizler neler düşünüyorsunuz
RasayiAA Aysen58 biteceğini pek sanmam hakkımızda hayırlısı olsun bunla yaşamayıda öğreneceğiz öyle yada böyle. İş felan hallolur da sevdiklerimize zarar gelmez inşallah annemde kalp şeker tansiyon astım boranşit hepsi var ondan çok korkuyorum bulaşmaz inşallah
Aselinannesii6 Aysen58 ben sanmıyorum biteceğini sadece alışıcaz bu duruma aşı bile 2021 nisan mayıs aylarında çıkarmış ondan sonra rahat bi nefes alırız belki tabi durum şuan çok kritik her geçen gün artıyo sayılar ama 🤷♀️
kutsaltiramisu Aysen58 bitse dahi normal yasama dönmek zor olacak bnm acımdan, hep bi tedirginlik şüphe. Çünkü pandemi başladığından beri tek bir arkadaşımla bile görüşmedim bir kez bile Cafe tarzı bir yere gitmedim,. Bakalım nasıl olacak. Yeter ki bitsin 😊
Aysen58 RasayiAA çok geçmis olsun annenize işte dediğim gibi hep en yakinlarimizdab korkuyoruz farkına varmadan psikolojimizde bozuluyor insalalh tez zamanda herşey rayına girer
Aysen58 Aselinannesii6 evet sayılar artıyor ve çabuk sıkıldık sanki çocuğunu ayrı koru eşini ayrı düşün kendini düşün anneni babanı kardeşlerini düşün cidden sıkıldım eminim herkes sıkıldı
Aysen58 kutsaltiramisu bende pek kimse ile görüşmedim evet hep şüphe tedirginlik malesef birde bende kronik rahatsızım…
Aysen58 kutsaltiramisu teşekkür ederim. Elhamdülillah bebeğimiz var arkadaşımız o bizim Rabbim korusun bebeklerimizi
EP- Aysen58 bende biteceğini hiç düşünmüyorum 2-3 yıl sürer sanki,,,,,insanlar böyle duyarsız devam ettiği sürece, ,,,,yaşamayı öğreneceğiz mecburen böyle ,,,,yakalandığımızda umarım hissetmeden atlatırız 😔
Aysen58 EP- 2-3 yıl çok ve insanlar zaten dikakt etmiyor bir kaç ay sonra bile maske takmayanlar bile olur herseyden çabuk sıkılıyoruz
BuseveMinigi Aysen58 instagramda lost diye bir sayfa var genelde ne derse doğru çıkıyor. Haziran 2021 de aşının bulunacağını yazmış umarım öyle olur 🤷🏻♀️
EP- Aysen58 aşı bulunmazsa böyle düşünüyorum , İspanyol gribi gibi olabilir mutasyona uğrayarak 2 yılda son bulmuş ama çok büyük kayıplarla , bizim süreç keşke çok kısa sürse özgürlüğü çoook özledim , bebeğimle evde yaşamaktan yoruldum 😢
Mucizem04 Aysen58 aşının herkese yetişmesi 2024 ü bulurmuş seneye bitmez bizim millet sıkıya gelmiyor tedbiri bırakmış durumdalar
Aysen58 Aslancikk 2-3 sene daha devam edecek gibi gözüküyor ya kabullenmeliyim. İnanın kendim için değil insanlarda işsiz kalıyor fabrikalar ister istemez eleman azaltması yapıyor maddi manevi insanlar zor durumdalar işlerin daha da kötüye gitmesini istemem.
Aslancikk Aysen58 çok doğru inaninki etrafımda bu salgindan dolayı işyerini kapatan işçi cikaranlari görüyorum çok üzülüyorum 😔