Mysunshines17 canım bizim 7 aylık olmamıza dört gün kaldı, bende meme mama bide ek gıdaya başladık ama tadımlık öyle çok çok vermiyorum bunlara rağmen gece yatmadan en fazla 120 cc içiyoruz benmklerde ayda ortalama bir kilo alıyorlar, kendimle karşılaştırınca sanki biraz önden gidiyorsun gibi geldi , inan bende korkuyorum tombik bebek yada obez bebek olcaklar diye elimden geldiğince emzirmeye gayret ediyorum, birde biberonun markası ne? Ben ilk doğduklrnda cam kullanıyordum sonra farkettmki camlarn emzik delikleri büyükmüş hızlı emiyorlar doymuyorlar ağlıyorlardı aventle devam ettim anne memesi gibisi içmeye başlayınca doygunluk hisside artıyor bence