Minigin-Annesi Merhaba, inankn sadece size özel bir durum değil ben bunu hatırlatıyorum sürekli kendime..Benim kızım 13 aylık ben gece 3 saat deliksiz uyuduğumu bilmem bir yıldır. Çok uykusuz kalıyoruz bende eşim de. Çok zorlanıyorum, bazen ağlıyorum hıçkırarak. Biliyorum ki onun da elinde değil yaptığı hırçınlık huysuzluk . Vücudu büyüyor, dişleri çıkıyor , hergün yeni birşey öğreniyor zihni bedeni yoruluyor. Biz duş da çok sakinleştiriyoruz suyu çok seviyor. Duşa girip oynayın su seviyorsa eğer. Dans edin kucağınızda dans ederken mutlu oluyorlar . Sadece tek değilsiniz bunu hatırlatın kendinize benim gibi bu zorlu yoldan geçen bir sürü kadın var diyin . ♥️