Bendeanneoldum Aybukemmm_42 çilek alerjen 1 yaşından önce önermiyo doktorlar çok yanlış bir davranış. Ki ztn de 6 aydan önce böyle şeyler vermeyin
Aybukemmm_42 melankolik demek ki öyleymiş meyve emzigine dolduruyor meyvenin puresini ve suyunu veriyor çocuğa oda yıllardır onun hasretinden ölüyor gibi hapur hupur emiyor onu
melankolik Aybukemmm_42 😂😂😂😂 çocuk çok seviyor diye veriyor demek ki neyse cocugun vücudu tepki göstermemiş allahtan ama biri o kadını uyarmalı bence başka çocuğu olsa gene aynı şeyi yapar onda aynı sonuçları gostermeyebilir
Papatyaseverr Aybukemmm_42 yanlışınız var ek godaya geçildiği zaman doktor yasaklı şeyleri yazıp veriyor
Aybukemmm_42 Papatyaseverr kızı 3 aylık ek gıdaya geçmedi ki daha ama veriyor banada sende ver diyor hatta kızıma çay kaşığıyla vermeye kalktı ben itiraz ettim
Papatyaseverr Aybukemmm_42 3 aylık olduğu için ek gıdaya geçmemiş olabilir mi normali bu zaten 6 ay verilmez yani çilekte veremezisniz havuçta çilek yumurta beyazı süt bakla bal bunlar vb zaten 1 yaşından önce yasak ek gıdaya geçilse bile
Papatyaseverr Ebrareylulll anne yer sütünden bebeğine alerji yapmıyorsa ama bebek yiyemez 1 yaşından önce canım
YldrmBytkn Aybukemmm_42 evet cahil değilim en azından küçücük bebegıme neyin verilip neyin verilmeyeceğini araştırıp öğreniyorum!
Aybukemmm_42 Elwingg kayınvalidesi salata suyu karpuz suyu falan da iciriyor o bebeğe onlar için bu tarz şeyler çok normal geliyor
Mkelebek Aybukemmm_42 ay yok artikk ilk 6 ay sadece anne sutu su bile vermeyin diyor doktorlar. Kimseye uymaya gerek yok. Rabbim bebegin sifasini biz annelerin memesine vermis ne cilegi ne havucu
Deletedmom348 Aybukemmm_42 Çilek ek gıda için doktorlar tarafından 12. Aydan sonra önerilir. Siz 2 buçuk aylık çocuğa hiç bişey veremezsiniz şuan. O arkadaşınızın çocuğuna şans eseri Allah korusun bişey olmamış. Daha neler ya
GramPozitifBakteri Aybukemmm_42 ek gıda zamanı geldiğinde doktorun söyler.Henüz çok erken heleki çilek için.Kızım 11 ay 7 günlük hala vermedim çilek.Alerjen bi meyve.Arkadaşını bilmem ama sen yapma.Anne sütü yada formül süt yeterli şimdi ona ❤️