Burcushn evet motherları onceden almıstık hepsını bebegım daha dogmadam sagolsun annem aldı sımdı gıyıyor bol bol yazı onlarla bıtırdık.benetton cok guzel urunlerı var pantolonları montları kazak ve tsortlerı hep oradan. U.S. Polonunda guzel esofman altları ve tsortlerını aldım fıyatları da gayet ıyıydı cıfter cıfter tek fıyata geldı bır alana bır bedava kampanyasından almıstım