Karsimasaldakikiz Emir1806 pamukla çok iyi kurulayın. Biobaby markasının yüzde 40 oranında çinko içeren pişik kremini sürün. Daha sonra da devamlı pudralayın.
Emir1806 Karsimasaldakikiz evet kuruluyorum direk sürüyorum sanırım iyi gelmedi bizdeki krem. Birde banyodan sonra bebek yağı sürüyorum belkide oda daha çok pişirdi onuda kestüm akşam dan beri sadece kollarına ve bacaklarına sürüyorum.
Banu_alper Ben mustelanin kremini kullandim boynundaki pisik olmustu buyumeden söndü 2-3 gunde bizimde simdi popoda var sivilce gibi olmus beyaz beyaz yine suruyorum yikiyorum bu sefer cozum olmadi hametan kullanan var mi o nasil geldi