Emir1806 Kızlar bebeğimin boynu katlanan yerleri çok kötü yanık gibi oldu hergün duş aldırırım pişik kremim var sebamedin onuda sürdüm ama geçmedi napayım fikri olan varmı ???
zzeynep53 Emir1806 benim bebeğim de de vardı krem nemli olduğu için fayda vermedi dalinin pudrasını kullandım geçti
Emir1806 Deletedmom60 hayır bildiğiniz pişik ama yanık gibi olmuş artık dün bu kadar yoktu bugün iyice berbat olmuş
Emir1806 Azizeguney biraz kilolu boynu gıdığı var orası katlı durduğu için pişiyo ama bu kadar değildi yanık gibi kıpkırmızı
Emir1806 birbulutannesi akşama aldırayım olmazsa bepanthol bide sebamed var sebamed fayda etmedi betanthol denesemmi
Emir1806 zzeynep53 pudra zararlı dediler havaya saçılan küçük toz parçacıkları boğaza yapışıyormuş diye hiç kullanmıyorum akciğer için zararlı dediler ama krem olduğu için belkide nemli kalıyo
Minik_Asia Emir1806 benm kizimdada var hergun iki kere banyo yapiyir birgun aksasin hemen kizariyor ben pudra suruyorum surekli
Ozlemoyku Emir1806 sudokrrm sürebilirsiniz. Pudrada olur ama direk dökünce toz olmaması adına ilk önce avcunuza dökün sonra parmağınızla sürün ozman toz olmuyor ben o şekilde yapıyorum
Muhammedd23 Emir1806 sürü ve beyaz renk bırakan pişik kremleri sürün destrin sudocrem gibi. Ama sudocreme elini sokuyorsun diye ben hijyenik bulmuyorum çok dikkat etmek gerek . Destrin tüpte olduğu için daha iyi
AyselGk Emir1806 merhaba, bize bi tek banyo sonrası sürdüğümüz mustela nın stelatopia kremi iyi geldi.
Durumevaninannesi Emir1806 bizde de aynı sorun 10 aylık olduk hala boyun altı pişik oluyor bende cok krem denedim ama fayda etmedi pudra kuru tuttuğu için iyi geldi dalinin pudrasını kullanıyorum