Hbbsnnplt Maviay anladım bizimde 290 ile 300 arasında değişiyor doktorumuz da bu değerler de takıldı düşmüyor da artmıyor da diyor nöroloji ye gönderdi genetik test baktırirlar dedi
Maviay Hbbsnnplt Bence 290 300 çok yüksek değil, bir süre takip ederler sizi ona göre bir yol çizerler diye düşünüyorum. Bebeğinizin görünür de bir sıkıntısı var mı? Kız mı? Erkek mi?
Hbbsnnplt Maviay erkek bebek biraz kilolu hareketleri fena değil desteksiz oturuyor şükür basıyor arada dönüyor bu şekilde ama işte ast falnda biraz yüksek ve inmeyince doktor şüphelendi
Maviay Hbbsnnplt Aileniz de kas hastası var mı? Genellikle ck yüksekliğini kas hastalığına yoruyorlar ama sizin ki çok yüksek değil yani ama gene de araştırılmasın da fayda var.
Maviay Hbbsnnplt Bizim ilk öğrendiğimiz de 168 di. Sürekli indi çıktı, 64 e kadar düştü sonra en son tekrar 120 ye çıktı. Daha bakılmadı.
Hbbsnnplt Maviay biz D vitamini artirnca ast değerimiz artıyor ama bu degerlerin sabit kalması korkutucu
Maviay Hbbsnnplt Son zamanlar da bir enfeksiyon falan geçirdi mi? İlaç vs. Kullandınız mı? Enfeksiyon kaynaklı da yükselebildiğini söylemişti doktor bana.