Maviay Dün bebeğim ateşlendi ne yaptıysam düşmedi, düşüyordu geri çıkıyordu 38.8 i falan görünce acile götürdüm. Kan idrar vs. Verdik karaciğer enzimleri yüksek çıktı başına gelen var mı acaba, neyden kaynaklı yükseliyor?
Poncik38 Maviay bizimde başımıza gelmişti her hangi bi ilac dan olabilir demişti kendn parol ictn mi demişti doktor net bsey söylemiyorlar yani
Sinem-1 Maviay Geçmiş olsun kuzum öncelikle benim annemde var karaciğer hastalığı enzimler yükseldiğinde üstüne düşmesek geç kalmış olacakmışız şuan ilaç kullanıyor ama ihmal etme gastroenteroloji bölümünden sıra al bir götür inşallah iyileşir 🙂
Hbbsnnplt Maviay merhaba eski bir post ama şuan ck değeriniz nasıl düzeldi mi bizimde şükür artmıyor ama düşmüyorda
Maviay Poncik38 Evet acilde net şundan kaynaklanıyor diyemem dedi. Herseyden kaynaklı olabilir dedi. Bana da ilaç kullanıp kullanmadığımı sordu. Akşam saat 10 da gittik gece 3te karaciğer enzimlerini düşürmek için bi iğne yaptılar. Bugün öğlen gidip tekrar kan vereceğiz düşmüş mü diye. Çocuk gastrodan da randevu almamı söyledi orası değerlendirsin bi dedi. InsaAllah bi sonuc alabiliriz tesekkurler yanitin icin
Zehra-13 Başıma gelmedi ama annenin bitkisel çayları gereğinden fazla içmesi yükseltiyor diye biliyorum. ( süt artırmak için falan)
Poncik38 Maviay evet bizde gastroya gitmiştk karnından ultrasona baktılar organlarına temiz cıktı hepsi. Ondan sonrada bsey yapmadılar şimdi kontrole fln da gidemiyorum. İnşallah siznkide temiz cıkar. Cok geçmiş olsun 🙏
Maviay Sinem-1 Hamileyken benim de yükselmisti hastane de yatmıştım 1 hafta kadar. Doğuduğundan beri bebeğimde boyle bir rahatsizlik hatta hic bir rahatsizlik yoktu. Daha oncesinde de temmuz ayinda ateslenmisti gene boyle acile goturmustum. Kanda enfeksiyon var ama korkulcak bisi degil diyip ilac yazmadan geri gondermislerdi. Dün sistemden baktim temmuzda da yüksekmis karaciger enzimleri ama bana o zaman hiç bişey demediler bunla alakalı sadece ateslenirse gene polikliniğe getir demislerdi o gunden sonra ateslenmemisti dün gece tekrar olunca goturdum. Gene enfeksiyon varmis kaninda enfeksiyon kaynakli da olabilir dediler. Bugun tekrar kan verecegiz bakalim yapilan igneden sonra dusmus mu ona bakilacak. Gastrodan da sira aldim. Size de cok gecmis olsun. InsaAllah cok tesekkur ederim.
Poncik38 Sinem-1 geç kalmıs olcakmısz derken. Annenznki neyden nasıl oluyordu. Kaça yukseliyordu. Ve bu bi hastalıkmı ki yani hic gecmicekmi
Sinem-1 Maviay Hangi şehirdesin kuzum haberim yok ama gastroentroloji’de bulduğun doktorun çok iyi olmasına dikkat et devlet hastahanelerinde Türkiyede sayılı 17 tane mi ne doktor var o bölümde sadece o yüzden doktorun iyi olmasına dikkat et Allahım yardımcın olsun 😇
Sinem-1 Poncik38 Kuzum korkutmak istemem ama annem ömür boyu ilaç kullanıcak kullanmayınca vücudunda yaralar çıkıyor kilo kaybı ve halsizlik oluyor siroz gibi ama siroz değil otoimmün diye bir hastalık yükselirse sıkıntı oluyormuş vücudun kendi hücrelerinin kendine savaş açması olarak bilinen bir hastalık yaşla alakalı bişede değil yirmi yaşındaki insandada olabilen bir hastalık yani genç yaşlı takıntısı yok ama erken teşhis erken tedavi benim annem 11 defa çeşitli hastalıktan ameliyat oldu ama bu hastalığı ilk ameliyat olduğunda öğrenseymişiz ameliyat olacağı çeşitli hastalıklar çekmeyecekti o yüzden dikkat et geçmiş olsun kuzuma yinede bi doktora götür bu benim annemde olan bişe herkeste bir olacak bir hastalık değil olmazda sonuçta inşallah birşeyi yoktur küçük birşeydir 🙂
Maviay Sinem-1 Ankara’dayim Sami ulus çocuk hastanesi var oraya aldim randevu her hastanede yok, özelleri falan bile aradım ama çocuk gastroenteroloji yok maalesef. Teşekkür ederim Allah razı olsun.