Sevval16 Sağlık ocakları artık dogum sonrası multivitamin desteği vermiyor, zaten devletimizin sağlık politikaları bu tip destekleri karsılamıyor (siz yine de teyit edersiniz). Ve bir süre ev işi de yapmayın, madalya takmadıkları gibi, bel sırt boyun agrısı olarak geri dönüyor herşey. Eğer bebek arabanız varsa ve dısarı cıkmanız kolaysa her gün 1 saat dısarıda yürüyün, açık hava iyi gelir.