Kubratani Merhaba sünnet için çok ideal dönemdesiniz. Biz de 3 aylık olmaya 2 gün kala sünnet olmuştuk. Ben de çook korkuyordum ama inanın insanın omzundan büyük bir yük kalkıyor sonrasında. Neyse, sünnette virüs sebebiyle bizi yanına almadılar. Henüz küçük olduğu için lokal anestezi uyguladılar. Sünnet 20 dk sürdü. Ama mutlaka yanınızda oyuncak, emzik gibi ilgisini dağıtacak bir şey götürün ben goturmedigime pişman olmuştum çünkü bebeğim etrafında yabancı birilerini gördüğünde çok tedirgin oluyor ağlıyordu. Sünnet sonrası doktor yarım saat sonra çıkabilirsiniz demişti. Bebeğim yaklaşık 4-5 saat uyudu. Meğer doktor acısını azaltsın diye fitil vermiş. Ama acı çekeceğine uyuması daha iyidir demişti. Pipisi antibiyotik kremli sargı beziyle sarılmıştı. 3. gün çıkardı doktor sargiyi. Merak etmeyin ilk 2 günü atlattiktan sonrası kolay. Doktorun önerdiği kremi saatinde uygulamanız yeterli ha bir de kantaron yağı sürün ve 3. gün suya oturtun bebeği demişti çabuk toparliyormus öyle. Dikişlerin tamamen erimesi 10 günü bulmuştu. İşin özü çok sıkıntılı geçmedi çok şükür inşallah siz de kolayca atlatırsınız. 🙏