Bizde 4aylıkken yaptırdık,ilk çıktığında çok ağladı mahvoldum naptım ben diye.1saat sonra eve geldik ve birdaha hiç bişey olmadı.çişini yaparken bi mıkırdanıyodu okadar.temizliğini iyi yapın.birde şuna dikkat edin pipiyi yukarı doğru oynatın.bi arkadaşımı oğlunun hepsi bir kaynadı.isterseniz doktorunuza bir sorun.