Günlük bir saat tempolu yürüyüş çok iyi geliyor ben 3 4 ayda 10 kılo berdım arada spor yaptım leslie ile yarım saat videosu nu yaptım yedıklerıme dıkkat ettım falat kısmadım tatlı vs canımın cektiğini ölçülü tükettim spor mutlaka haftada en az 3 kez yapın yaptıkca psıkoloji düzeliyor kılo verdikçede otıvasyon oluyor hedeflerinizi yuksek tutmayın ben 2kilo 3 kilo olarak basladım verdıkce devam ettım yarın tekrar baslayacağım düzenli bi sekılde yatılı modagır olduğu için alsadı 🤷♀️