Selam kızçeler moralim çok bozuuuk acilen kilo vermem lazım ya psikolajik olarak iyi hissetmiyorum kilolu olunca kendimi. kilolarım halay başı oldu gidiyo 💃 😔 Şimdiye kadar çok hareketli bi hayatım vardı hiç durmaz dans yüzme çalışma derken falan kilom iyidi yemekten tatlımdan taviz vermezdim hiç taa ki çocuk olana kadar. Doğumdan sonra aldığım 6 kiloydu zaten hemen verip eski kiloma düştüm fakat tekrar almaya başladım şu an doğumdaki son kiloma kadar çıktım ve kendime bakıp bu ben değilim diyorum ama spor da yapamıyorum çocukla 😒 boğazdan kısıp da kilo vermişliğim de yok hiç var mı önerisi deneyimi tecrübesi olan ne yiyip, yemeyip hızla ve çokça kilo verebilirim