Fatmallper1 yesilgozlumm sanane be kimin ne içtiğinden ne yaptığından sen zorla kendine süt yapıyorsun diye kadına ne diye atarlanıyorsun… değişik olan sensin
Smnl imgesi alkol şekerden gelir, fazla bekleyen hani yumuşak yumuşak olan meyveler vardır ya bunlar fazla beklediğinden şekerlenir ve alkol oluşur. Hatta fazla muz yiyip sarhos olan maymun haberi vardı bir ara. Bundan dolayı.
Jfm Smnl 😊 cnm benim ne güzel de saygısını bozmadan anlatmış. Ben olsam anlayamazsınız der giderdim. Sabrına hayran oldum 👏
Sinem0410 Peki sigarada durum ne kızlar süte karışıyo mu içilirse ne kadar zaman sonra emzirmek gerek hamileyken içmedim bazen canım çok istiyo tutmaya çalışıyorum kendimi offffff
Cerenimom Sinem0410 ben 40im vikti 12 i gecti saat yaktim. Ohhhh o keyifi hic unutamam doktor sute karışmicak desem seni kandirrim uzerine sinicek bebekte astima sebep olur dedi. Ama icmek istiyosa da emzirdikten sonra ic vucudundaki nikotin 3 saate gecer o zaman emzir dedi. Tabi ilk ictigimde dislerimi bile fircaliyodum ama simdi saldim 9 ay icmedim mal gibi basladim cok pişmanım sen icmej istiyosan iciceksin gene burada yazilanlar fasa fiso da dayanabiliyosan içme bence
YavruKartal Sinem0410 Bildiğim kadarı ile sigara alkolden daha zararlıydı. Sigara kullanmıyorum ama doktorumla hamileyken sohbet esnasında söylemişti. Bebeğe doğrudan etki eden süzgeçten geçemeyen 2 şey vardır biri sigara diğeri kafein demişti.
Yazilimcianne Sinem0410 lütfen tutun kendinizi alkol sigaranın yanında masum kalıyor diyebilirim. Minik bir tavsiye zararını, herşeyi bir kenara bırakalım, her içmek istediğinizde bebeğinizi o güzel anne kokunuzdan mahrum bırakıp iğrenç pis kokuya maruz kalacak.
Jfm Serap46 kadın bi soru sormuş"yada bi başkası" ne meraklılar ters bi cvp versem de birileri bana katılıp linçlese diye. Yahu sen yaşa hayatını ne şekilde olursa olsun. Olmuş burası cahiller kazanı. Herkes fikrini yaşayışını benimsetmek zorunda sanki!!! Valla bu postta doldum taştım e yeter yani… Ego tatminini git ailenin içinde yap 🤦♀️
Mucizeem Jfm alkol tüketmiyorum ama sonuna kadar hak veriyorum size. Herkesin kendi tercihi kimene. Kimse bebeğini anneden daha çok düşünemez demek ki doktoru önerdi ki alkol tüketecek bu kadar basit .
Jfm Mucizeem ya canım doktor illa alkol tüket zaten dememiştir de insanların yaşayışı bu. Ki benim de öyle.. ben yavrumu düşünmez miyim? Düşünce ne olursa olsun “b.. unu çıkarmadığı müddetçe” ne alaka illa bir şey söyleyim de bu muhabbet gitsin oyle yada boyle😒 karışmayın yaa bi zahmet artık rahat bırakın insanların ne şekilde yaşadıklarını!