Atomkarinca Perissmom ya biliyorum tabiki bebişler çok haklı ilk kez deniyor yapamıyor tekrar tekrar deniyor hem heyecanlanıyor hem kızıyor yapamayınca büyümenin bir evresi buda biri geçer biri başlar
Ozge_omer Atomkarinca bizim burda da aynı çıt sesine uyanan bir bebek ztn Allah bizlere sabır güc kuvvet versin 🙏 artık diyorum ki hayırlıysa 1 yaşına getirsem sorunlar ins azalır diye umut ediyorum 🤭