Atomkarinca 6 ay 8 günlüğüz hala aşamadık o atakları😂 bir yerde okudum, diyor ki bir sabah uyandınız ve uçabildiğinizi keşfettiniz uyku uyuyabilir miydiniz? Yerinizde duramazdınız ve sürekli uçmak isterdiniz denemek isterdiniz, korkardınız da acaba düşecek miyim bir şey olacak mı daha yüksekten uçsam mı vs ustalaşmak için deneme yapar uyku falan umrunuDa olmazdı diye. Bebekler de o hesap işte bir sabah uyanıyorlAr ve elleri olduğunu, dönebildiklerini, emekleyebildiklerini vs keşfediyorlar. Dolayısıyla uyku, rahat falan kalmıyor😂 hepsi geçecek bize sabır lazım🤷🏻♀️