Ruyamm yani bizim belli bir rutinimiz var, kızım kundaksız uyuyamayan bir bebek. Gündüzleri uykusu çok hafif ve kısa, gece deliksiz uyuyan bir bebek 😊 ben kundak yapıyorum emzik kullanıyorum, beşiğinde uyutuyorum. Zaten beşiği dışında hiç bir yerde uyumak istemiyor rutinimiz olduğu için, beyaz gürültü açıyorum 👌🏻