burcuu26 çocuk parası başvurusu sizin adınıza esiniz veya siz yapabilirsiniz . Süt parası ise doğum yaptığınız hastane sisteme giriş yapar ve otomatik yatar isterseniz PTT iletişim merkezini arayıp durumu aktarın çocuk parası ve süt parası hesabıma yatmismi diye sorun