Berna2406 Merhaba, emzirme parası yardımı tüm annelere farklı yatıyor sebebini bilen var mı? Mesela bana 980 tl arkadaşıma 1600 tl yatmış.
smnr55 Berna2406 o nedir acaba ben öyle bir şey almadım nasıl oluyor anlatır mısnız çalışan çalışmayan fark ediyor mu
BhrKrmn Berna2406 emzirme ödeneği herkese sabit 202 lira yattı bu sene sizin bahsettiğiniz başka birsey sanırım
BhrKrmn Deletedmom379 bana direk banka hesabıma yattı ama hesap bilgisi yoksa ptt ye yatıyor 170 i arayıp sorun isterseniz
Berna2406 E devlet üzerinden şahıs ödeneği sorgula derseniz yatan parayı görebilirsiniz ptt den alabilirsiniz
aysenur03 Berna2406 nasil alınıyor bir yere başvurmak gerekir mi bunun icin ben çalışmıyorum onun icin sordum
BhrKrmn Ygmrdnzci doğum yaptığınız hastane bildiriyor siz birsey yapmıyorsunuz 170 i arayıp görüşün isterseniz ordan bilgi verirler
Gulsahhhh Emzirme 202 TL anneye yatıyor doğum yardımı ilk çocuk 300 ikinci çocuk 400 üçüncü çocuk böyle arta arta gidiyor anne çalışıyorsa PTT den gidip alabiliyor çalışmıyorsa baba gidip PTT den alabilir
boncukhaniminannesi Arkadaşlar sanırsam emzirme parası değil analık hakkı oda çalışan anneler için rapor ücreti işte . Çünkü emzirme parası sabit 202 TL . Birde çocuk parası var oda ilk çocuk 300 TL onun disinda bir ödenek yok.
Alparslan-27 boncukhaniminannesi nasıl yani ben çalışmıyorum hem emzirme yardımı hemde çocuk parası mı alacağım yoksa sadece çocuk parası mı?
boncukhaniminannesi Alparslan-27 merhaba canım . Emzirme paran aktif banka hesabın var ise doğumdan itibaren 1 aya kalmaz hesabına yatar yok ise PTT den adına yatar . Çocuk parası ise bulunduğun ilçenin sosyal hizmetlerine gidip form doldurman gerekiyor orda 1 ay sonra PTT hesabına yatıyor
BhrKrmn Ruyamm sigortalı çalışansanız size değilseniz eşiniz çalışıyorsa sigortası varsa ona ödenebilir
Ruyamm BhrKrmn ben çalışıyorum kendime yatti doğum param ama arkadaşın dediği farklı birşey herhal onu bilmiyorum